Annyi minden…Kartörés,Box,Súlyemelés   Leave a comment

Volt itt minden zizi, bambi, körhinta🙂

2013.02.12. Egy csúnya történet során bekövetkezett alkartörés (sing-csont). A történetet bele tettük abba a kis dobozba amiről nem beszélünk🙂 !

A fegyencedzésben leírt nagy okosságok egyike, hogy akkor ismered meg igazán a tested pontosabban a testrészeid ha lesérülsz.Ámen!

Amíg tette a dolgát eme csontom nem is gondoltam volna hogy az alkar forgásához bizony mennyire is hozzájárul.

sing-csont

Nekem a csuklóm alatti részét sikerült eltörnöm melynek köszönhetően kaptam egy 90 fokos gipszet🙂

"A bal kezem halálos de, a jobbal meg nagyobbat ütök ;)"

“A bal kezem halálos, de a jobbal meg nagyobbat ütök ;)”

Ideális alkalom volt a suta bal kéz kicsiszolására a többi boxoló is elmondta, hogy ők ezt általában egy kézhátcsont töréssel szokták megoldani de így se rossz🙂 !

Az első gipsz kb. 4 héten keresztül volt a karomon aztán megkaptam a rövidített verziót ami már csak az alkaromat díszítette. Itt jött az első sokk miután láttam a felkarom lényegében cérnavékonyan ami még haggyán, de a könyököm a fixálásnak köszönhetően teljesen elgyengült. Ezt csak megerősítette mikor az új gipszemmel kibújtam a pulcsimból majd elegánsan a magasba rakott gipszem ami legalább 10 dkg leütött engem mert meg sem bírtam tartani🙂 . Itt már tudtam hogy az új barátom powerball lesz és lett is. Még a gipszben is használni tudtam. Mert mondták hogy tornásztassam.

2013.04.10. Levételre került az alkaros gipsz is a csuklóm szinte teljesen be volt állva ahol eltört a kezem egy kedves kis csontgolyó az alkarom meg hát nem a legegyenesebb dolgok közé tartozik a világon most már. De az orvos aki egyébként egy arab úr volt nem éppen a legjobban beszélve a magyar nyelvet azt mondta hogy egy kicsit görbe lett de mivel még fiatal vagyok (26) ez nem gond. Nem igazán értem az összefüggést de hát ha valamit eltörünk és összeforrasszuk görbébb lesz ez valami fizika szerűség, de ezek szerint kronológia is🙂 . Amíg fent volt a gipszem beszereztem egy trx-et is amivel jól tudtam rehabilitálni a cérna felkarom, ugyanis roppant jól lehet vele kombinálni a fegyenc első lépéseit.

Szépen neki is kezdtem nyúzni a csuklóm de még mindig nem az igazi dolgozunk rajta !

Az új projekt amit mikor megtudtam hogy lehetőségem lesz rá mindent kizáróan eldöntöttem hogy nekiállok. Ez pedig a súlyemelés.

Boldogan olvasgattam Juci blogját mert hiszen Ő már túl is van a az első versenyén hatalmas rízspetty neki😉 !Felkészítettek írásai a kettlebellen szocializálódottak várható problémáira és be is jött. De a jó hír, elég hamar le lehet vetkőzni ezeket, mert a rudat nem lehet a lábunk közé kapni így kisnyúl !

Rengeteg új impulzus nagyon tetszik eufória alig várom a következő edzést kór!

Új E.CS. ;) !

Új E.CS.😉 !

Posted június 13, 2013 by fallenangel0823 in Uncategorized

A Fegyenc 220 felett…   Leave a comment

“És elhagyod a valóságot :)”

Nos ma lettem túl a 222. edzésen, gondoltam írok egy kis helyzetjelentést a nagyvilágnak.

Jelenlegi állás

Fekvőtámasz 9.lépés: 17/17

Kézen állásból nyomás 5.lépés: 5/5

Híd 8.lépés: 6/6

Húzódzkodás 7.lépés: 9/9 (ezen nagyon sokat molyolok mert lassan lehet felépíteni az egykezes verziót, több kis lépés kell)

Lábemelés 7.lépés: 13/13

Guggolás 10.Mester lépés: 5/5

Mivel hogy megjelent már a második rész is úgy hogy gyorsan beleépítettem az edzés elejére a “hármasbefutót” és a fogás erősítést is.A fekvőtámasz már szépen megy ujjbegyen a lógásnál pedig a 2 törölközős verziót nyomom jelenleg 3X40 mp leosztásban.

Időközben elugrottam egy smr szemináriumra is ami szépen rendbe tette a fejemben ennek az eszköznek a használatát! Ami nekem hatalmas dolog az az hogy, ödémás volt a jobb bokám (vizesedett) mert sajna viszeres a lábam és ezt szinte teljesen elmulasztotta.

Kiegészítettem a krav-maga edzéseimet egy kis ökölvívással is. Elsőre szerelem:) A Vasas hobbi edzésére járok előtte nyomja ugye a “nagy”csapat náluk is már megy a fegyenc keményen nem kevés profitálás lesz belőle remélhetőleg.Elnézve amit csinálnak az erősítésben igen csak jól állok :)Ha a könyv egy 20 évvel ezelőtt jelenik meg…de akkor még javában ült az író.És Rockyt Fedor leverte volna:) !

Ami tényleg mindenféle edzéssel igen csak ellentétes ebben a módszerben amit mostanában kezdek érezni, hogy minél többet csinálom nem hogy elhasználódok hanem egyre egészségesebb vagyok.Minél erősebb annál ügyesebb.Minél “izmosabb” annál hajlékonyabb.A testképem még soha nem volt ilyen jó ja és több mint 200 edzéssel a hátam mögött a sérülések száma 0.Nem igazán tudom mi tudná ezt felülmúlni…na jó a spinning lehet🙂 !

A Harcosok Étrendje lassan egy éve megy. Már igazán ha esetleg csalni is kell csak más miatt teszem meg mert azért mégis csak le kell néha ülni a barátokkal is egy ebédre de semmi értelmét nem látom a “szokásos” étrendnek és csak nyűg nekem de hát nem lehet mindenki harcos gyogyós🙂. Rendeltem egy testzsírmérőt várom hogy megjöjjön jelenleg kb 72-75 között mozgok de box után voltam már 70 is a hasamon már látszanak a kockák és még hátra van 3 lépés. jó lösza:)

Jó minden öröm és bódottá van Béke veletek!

Posted július 14, 2012 by fallenangel0823 in Fegyenc, Fogás nap, Gyakorlas, H.É., Krav-Maga

100-on túl a fegyenc,fms,kettlebell…   Leave a comment

-Volt már büntetve ? Piros lámpa,verekedés,lopás?

-Ó főtörzs…többet ültem mint maga állt:) !

Fegyenc jelentés:

Túlléptük elvtársak a 100. gyakorlásunkat is.Ugye a terv szerint, egy lépés egy hónap jeligére hallgatott.Nem meglepő módon amely gyakorlatokban a teljes testsúlyunkat kell megmozdítani azért lassabban halad. Egy gyakorlat van amiben a stagnálás erősebb ez a kézenállás ebből kéne produkálni az 1 x 2percet ezen még dolgozom mert úgy kb 1:30 ig sikerül kitartani. Helyzetjelentés szárazon:

Fekvőtámasz 6.lépés :  Fekvőtámasz szűk kéztartással (ebből már megvan a haladó szint.2×20)

Húzódzkodás 5.lépés : Teljes húzódzkodás (ebből is már megvan a haladó szint sőtt már 2×13-nál tartok)

Lábemelés 5.lépés: Nyújtott lábemelés fekvésben cél 2×20

Híd 6.lépés: Teljes híd cél 2×15(nagyon közel van). Az elején utáltam mára viszont nagyon szeretem mostanra a karok kinyúlnak és lélegezni is tudok közben:).A szerepére még visszatérek.

Fekvőtámasz kézenállásból 3.lépés: Kézenállás a mumus. Cél 1x2perc.

Guggolás 6.lépés: Felemás guggolás…-nál kéne tartatani csakhogy azt nem tudom megcsinálni mondjuk a progresszió szerintem egy kicsit nagyot ugrik a zárt lábas guggolás után ezzel a gyakorlattal.De mivel a kicsi buksiban már fellelhető a Meztelen Harcos is ezért most kicsi székre guggolunk egy lábbal/egy lábon.cél 2 x 20/20 ide még visszatérünk.

Voltam “jótékonykodni” november 12.-én ismét bebizonyította a csapat hogy utolérhetetlen.

FMS teszt Ervinnel csak annyi megszakítás volt benne míg lefotózkodott valami Madárral:) (Erdei Zsolt)

Mély guggolás: 3 pont

Átlépés: b 2 / j 2: 2 pont

Kitörés: b 3 / j 3: 3 pont

Vállmobilitás: b 3 / j 3 pont

Vállfájdalom teszt: pippa🙂

Lábemelés: b 2 / j 2 : 2 pont

Fekvőtámasz: 3 pont

Gerincnyújtás: pippa🙂

Összpontszám: 19

Nos…Örülünk.2 pont híján majdnem maximális lett:). Aminek még pluszba nagyon örültem az a vállmobilitás teszt lett aminél még egy “szép szimmetrikus” kifejezés is elhagyta Ervin bácsi száját pedig ilyet még soha nem mondott (nekem). Ehhez az eredményhez most azt hiszem döntő módon köze volt a rengeteg hídnak amit a fegyencnél elkövettem.Tényleg nem véletlen írta a “költő” a világ legfontosabb erősítő gyakorlata.

Kettlebell:

A Szeminárium II:

Szélmalom, Side press,Bent press,Tguzás közben press stb… tehát mindenféle sajtó.Szakítás variációk swing variációk.Esszenciálisan az erőről szólt a szeminárium egyszerűen szuper volt. Néma csendben koncentrált mindenki a gyakorlatok alatt.Nem volt elmebeteg ordítás üvöltés.Meló volt. Régóta vártam erre.

Hatalmas tisztelet minden oktatónak aki bármilyen módon részt vett ebben a programban.

 

 

 

Posted november 17, 2011 by fallenangel0823 in Fegyenc, FMS, Gyakorlas

50-en túl a fegyenc…a harcosok étrendjével!   Leave a comment

Túljutottunk az 50. edzésen is.

Az ok ami miatt  jól tettem azt hogy az első lépésektől kezdtem a könyvben leírtakon kívül:

Hiába tudom az egyik gyakorlatból megcsinálni a 6.lépés középhaladó szintjét mert  az előző gyakorlatok magasabb ismétlésszáma nem fog menni.Mondok példát, simán tudok húzódzkodni 2×10-et(6.lépés) ellenben 3×20 bicskahúzódzkodás még mindig nem megy de már nem sok híjja van:) Persze a hatodik már erobik de kell egy kis izom is a fegyencre bele ne kössenek:)”szokja a gyerek otthon a konyhaablak a rácsos”.

A húzódzkodást és a kézenállásból fekvőtámaszt nem siettetem ezekből még a 3.szint kivégzése a cél a többiből most kezdtem neki a 4.szintnek ezek könnyebben fejleszthetők mert ugye nem a teljes testsúlyt mozgatod.Ami még nagyon nagy pozitívum ebben az erőfejlesztési rendszerben hogy a gyakorlatok nehezítésével fejleszted az erődet, tehát egy nehezebb gyakorlathoz jobb testkontroll szükséges és több erő.Minél erősebb vagy annál ügyesebb és fordítva.Nem épp egy testépítő hozam…

“A tested a saját ütemét követi nem a tied.”

KB egy hete végeztem ki a Harcosok Étrendje könyvet mivel én vendéglátós vagyok nem volt nehéz egyből ráállni hiszen egész nap nem eszünk semmit nagyjából mert a kedves vendégek ugye zaklatnak.Odajönnek jó étvágyat kívánni majd kérnek 20 sört meg 9 capuccinót és ami egyértelmű hogy nem várják meg mire te megeszed nyilván:) Nem nagyon spirázom túl délelőtt csak zöldség gyümölcs víz kávé de abba cukor megy majd lassan áttérünk a mézre bár a mai mézek igen csak cukrosak tehát lehet hogy ugyan ott leszek vele.Délután jöhetnek a magvak kefír meg zöldség meg gyümölcs meg víz meg kávé:)

Amin csodálkozom hogy az esti főétkezésnél magamhoz képest elég keveset eszem(én 70 kg vagyok és 180 magas de fél disznót bármikor meg tudtam enni)  hát most azért nem nyomom hányásig hogy megnyugodjak a fegyencedzés nem éppen egy kalória gyilkos program ha az erő a fő cél.Majdcsak növekszik ez.De a felpörgésben meg ebben az ösztönben van valami sokkal jobban érzem magam és végképp kimarad az a nap közbeni álomkór .És ha esetleg nem sikerül eleget aludni azt is jobban viselem.Jó lesz ez…

 

Ámen

Posted augusztus 10, 2011 by fallenangel0823 in Fegyenc, H.É.

Mindent értek:) hát erre jó az a sok gép…   Leave a comment

http://www.youtube.com/user/calisthenicskingz#p/f/2/ltGUAe5gIyY

Posted június 17, 2011 by fallenangel0823 in Uncategorized

Gyakorlás Fegyenc…   Leave a comment

Tegnap amolyan érdekesség képpen nekiálltam a kézenállásnak.

Mi sem egyszerűbb gondoltam.A kezdeti lendületemet hamar felváltotta a tojsztori de én összeraktam magamban hiszen ugyan az mint a fejenállás…persze.Első nekirugaszkodás karom behajlott és szerencsére kontrollal de leengedtem  magam fejenállásra.Nos második próba gondoltam jobb lesz ha a saroknál próbálom ennek következményeképpen természetesen a sikertelen próba után még lefelé menet meg is fejeltem a falat.Mivel a találat szerencsés volt és nem fájt hát folytattam.Eztán felraktam a lábam a matracra ami élére volt fordítva és lám sikerült.Éreztem hogy a tartással nincs gond tehát be kell tesztelni matractalanul.ÉS sikerült yeee.A zütés okozott biztos intelidzsencíját és azé sikerült.

Már érzem is a hatását a hátamban és a vállaimban.Ez nagyon tuti lesz.

Posted május 31, 2011 by fallenangel0823 in Fegyenc

Fegyenc kezdet…   Leave a comment

Már lassan egy hónapja hogy nekikezdtem ennek a műfajnak.Most inkább egy első összegzést tennék, mint hogy leírjam az összes edzést.Ugye először is a könyv valami hihetetlen pontos és iszonyú tudásanyag van mögötte.Tényleg minden gyakorlat atomjaira van bontva emiatt az ember lényegesen komolyabban áll hozzájuk, mert sokkal pontosabban  tudja a hatásukat és hozadékukat.A könyv “felszólít” a végén arra, hogy mindenki erejétől függetlenül az első lépésekkel kezdje tehát a legkönnyebbekkel.Ez ugye logikus lépés hiszen ugye a fehér-övet itt is fel kell kötni.Sok helyen edzettem már különböző stílusokat gyakoroltam és mindenhol nagy szerepet kapott a testsúlyos erősítés.De ehhez a rendszerhez hasonlóval sehol nem lehet találkozni ebben biztos vagyok.Mindenhol eljutsz egy pontra viszonylag gyorsan tehát képes leszel rengeteg fekvőtámaszra guggolásra esetleg húzódzkodásra de ezek egy idő után már semmit nem fejlesztenek az erődön.Ez az amit a  könyv szépen áthidal és rendszerbe tesz.Az erő amit kifejleszthet vele bárki szinte határtalan a gyakorlatok fokozatos nehezítésével.

Edzésterv  az úgy nevetett  Veterán:

Hétfő: Húzódzkodás

Kedd: Híd

Szerda: Fekvőtámasz Kézenállásban

Csütörtök: Lábemelés

Péntek: Guggolás

Szombat: Fekvőtámasz

Vasárnap pihi.

Úgy döntöttem hogy a türelmet is itt az ideje hogy megtanuljam tehát nagyon lassan haladok a lépésekkel mivel az utamat elég hosszúra tervezem mert ugye itt csak a Mesterhatos elsajátítása lehet a cél.Tehát egy lépés egy hónap most vagyok minden gyakorlat ból az első lépés utolsó hetében.A teljesítendő Haladó számok már mindenből ki lettek pipálva de korántsem volt olyan egyszerű mint gondoltam.A számok nagyon magasak tehát 3×35-50 darabok .Ki lehet bírni röhögés nélkül egy végig feszített 3×50 falon végzett fekvőtámaszt.Ja és persze a gyertya állásban végzett guggolásból is ez a szám.Tanulságos:)

Posted május 22, 2011 by fallenangel0823 in Uncategorized

Követem

Értesítést küldünk minden új bejegyzésről a megadott e-mail címre.